Followers

Friday, December 10, 2010

::Tagged By Cik Anis::

Salam semua.. rasanya cam dah lama tak update blOg.. tetiba arini kena tag plak ngan cik anis ye.. hehe.. thankz coz sy terpilih dalam senarai anda.. =D

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it's because I want to know you more

1. Aku anak sulung daripada dua org adik beradik n anak tunggal pompuan.. hehe.. memangla anak tunggal pompuan kan sebab adik aku kan laki-laki.. =p

2. Aku rasa aku sorang yg adventure n independent sbb dari zaman skolah sampai la skang aku asyik berjauhan dengan family aku n cari duit poket sendiri n jarang nyusahkan mak abah aku.. sbb dari kecik lagi abah aku dah ajar, SELESAIkan sendiri masalah yg dihadapi.. huhu...

3. Aku suka makan.. makan.. makan.. tak cerewet bab makan neh... tp lau telor itik, jgn la erk.. bley makan tp kureng selera sikit.. hehehe...

4. Dah bekerja di sebuah IPTA bersesuaian ngan minat n bidang yg aku belajar.. Alhamdulillah..

5. Warna feveret aku tak tahulah... sbb asal nampak cantek je sume tarik.... hehe.. tp suka warna gelap2...

6. Niat dihati nak sambung degree.. tp terpaksa pendam hasrat tu atas sbb2 tertentu.. utang banyak kot.. huhu..

7. Aku anak jati negeri jelapang padi.... Negeri Kedah Darul Aman....

8. Dilahirkan pada 14 September 1989, berzOdiak VIRGO...

9. Suka sukan... minat sukan... sbb tu pilihan tempat praktikal aku adalah di Jabatan Belia dan Sukan Negeri Kedah...

10. Suka sangat makan angin... tempat yg paling best adalah Pulau Langkawi.... hehe

11. Selalu berurusan ngan hospital... sakit2 yang selalu dihidapi adalah Ulser Kornea.. degil sangat asyik pakai contact lens je.. Hospital kegemaran adalah Hospital Tuanku Fauziah, Perlis sbb perkhidmatan amat memuaskan.. penah gak masuk Hospital Kuala Lumpur selama seminggu sbb DENGUE FEVER.. tak mau kena dah demam denggi neh.. serik asyik kena cucuk je.. huhu..

12. Teringin nak bercinta macam org lain.. ada pakwe yg sangat setia n faham perangai org cam aku neh.. tp aku susah nak terima someone lam idup aku.. tapis dulu baru approve.. hehe..

13. Suka kumpul perfumed n keychain seluruh negeri dan negara.

14. Sangat sensitif, mudah sentap dan terasa.. haha..

15. Aku ada 4 impian.. dua dah tercapai.. tinggal lagi dua.. hehe... RAHSIA

16. Sangat menghargai apa yg aku dah dapat....

17. Suka tengok umah tinggi2 cam kondominium n teringin nak stay kt umah camtu.. hehe..

18. Tak suka kawasan yg sesak cam pasar malam dan sebagainya...

19. Suka dengar lagu lama2.. cam lagu rock slumber gitu... tak pun lagu balada cam lagu SLAM.. hehe..

20. Suka nengok TV, tak kisah la citer ape pun janji BEST.. ahaha..

21. Suka membaca.. baca paper, baca novel, baca majalah dan sebagainya.. janji BACA..

22. Paling malas kemas bilik...!!! oops.. kantoi suda.. hehe..

23. Aku seorang yg PANAS BARAN.. cepat naik angin..!!

24. Suka mek gambar... sbb tu bila beli HP, benda yg paling penting akan aku belek adalah KAMERA nyer..

25. Akhirnya.. selesai sudaaa.. hehe...



insan yg terpilih untuk di tag adalah.. jeng... jeng.. hehe..

3 comments:

Admin said...

Assalamualaikum...

Saya dah pernah buat tugasan tag "25" sblm ni...

Berikut adalah pautan artikel berkenaan :

http://smskey.blogspot.com/2010/12/tag-dari-k-poh.html

Cik Anis said...

wahhhh,,,thanks bt tag sy nie,,hehe,,,suke htf ke?slalu g perlis eh...free2,lehla kuar sesame...hehe

Shamiza said...

ahmad zaki; ye ke..?? ok... he..
cik anis; ha'ah... suka sangat... doktor n nurse baik belaka... insyaAllah.. coz sy keje kt UniMAP.. hehe..